Ticketveiling BV

Rhijngeesterstraatweg 18A
2342 AM , Oegstgeest
Tel: (071) 519 05 99

Volg dit bedrijf!

Ontvang als eerste updates, advertenties en aanbiedingen van dit bedrijf per e-mail. Uitschrijven kan op ieder moment!

Bedrijf volgen

Het beoordelingscijfer 4,5 is gebaseerd op 8 reviews geschreven op Allebedrijvenin.nl.

review schrijven | bekijken

Uw bedrijfsprofiel is 15% compleet. Hoe meer informatie u toevoegt, hoe meer bezoekers u krijgt!

Bedrijfsprofiel bijwerken

Eigenaar van deze onderneming?

claim dit bedrijf

Hieronder kun je de reviews en beoordelingen lezen die geschreven zijn over Ticketveiling BV. Heb je nog vragen over een review? Neem dan contact op met het bedrijf via de knop 'e-mail' of met de klantenservice van Allebedrijvenin. Dit kan via het nummer 0900 - 222 888 9 (€ 0,01 per minuut) of via e-mail: info@allebedrijvenin.nl.

Beoordelingen over Ticketveiling BV

4,5
over 8 review(s)

Eerste indruk

6,0

7 pos / 1 neg

Service

3,0

2 pos / 6 neg

Prijs / kwaliteit

4,5

4 pos / 4 neg
1,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Zeer slechte service
04 januari 2014 om 08:57 Meldt als ongepast

Zojuist een veiling gewonnen, echter een foutmelding bij betaling. Telefonisch geven ze geen gehoor, krijg een verouderd bericht via een antwoordapparaat dat ze met oud en nieuw gesloten zijn, maar vanaf 2 januari weer bereikbaar zijn. Nu kunnen wij vandaag geen gebruik maken van de gewonnen tickets. Nooit problemen gehad overige veilingsites. Dit was 1 keer nooit weer!!!

Verbeterpunten: Service, foutmeldingen websites


4,3

Review behulpzaam?
JA NEE

niet positief
22 november 2013 om 19:47 Meldt als ongepast

Toen ik een laatste bieding deed verscheen ineens 'ogenblik geduld' in beeld. Ook ik weet niet of ik nu de veiling wel/niet heb gewonnen. Ook biedingen in de laatste seconden worden nog wel eens op vreemde wijze overboden. Dit heb ik niet bij andere veilingsites.

Verbeterpunten: minder 'toevallige' storingen


6,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Goede ervaring totdat ineens onderhoud wordt gedaan en precies toen ik mijn bod deed
28 oktober 2013 om 07:54 Meldt als ongepast

Nadat mijn bod was geaccepteerd verscheen de melding een moment geduld. Maar dat bleef maar duren en duren en wat bleek er was ineens, onaangekondigd, sprake van onderhoudswerkzaamheden. Dus nu weet ik niet waar mijn bod is gebleven, want heb ik nu wel of niet de ticket gewonnen?????????? En hoe kom ik daar nu achter?
En inderdaad ben ik eens met de anderen dat er altijd biedingen zijn in de laatste seconden die hoger zijn zodat de koop aan je neus voorbij gaat, er zal altijd een minimum bedrag voor een veiling zijn, logisch dat wel, spannend ook om te ontdekken waar die grens ligt. Het blijft natuurlijk een sport.

Verbeterpunten: Geef het aan als er onderhoud wordt gedaan, waarom niet net zoals de banken 's nachts


4,3

Review behulpzaam?
JA NEE

Terugdraaien onmogelijk
23 augustus 2013 om 13:15 Meldt als ongepast

Kwalitatief slechte bedrijven staan ook op de veiling. Deze laten ze met een gerust hart staan. Herroepen hebben ze onmogelijk gemaakt. Tip van ticketveiling: als het je niet bevalt dan verkoop je het gewoon door of geeft het cadeau. Hoe slecht wil je het hebben. Tip van mij: wil je bieden kijk eerst waarop je biedt. Ik heb dit helaas niet gedaan, stom. De service krijgt daarom geen ster. Ticketveiling ga vooral niet zo door.

Pluspunten: Ik zou het niet aanbevelen. Jammer voor de goede bedrijven.
Verbeterpunten: Luister eens naar je klanten.


4,3

Review behulpzaam?
JA NEE

Informatie over het geveilde klopt niet
06 juni 2013 om 10:45 Meldt als ongepast

2 uur De Uithof in Den Haag zou volgens Ticketveiling voor 2 personen 19,90 kosten op het moment van de veiling (5 juni). In werkelijkheid heb je voor dat geld de HELE dag toegang. De voucher is geldig t/m 3 maanden na het winnen van de veiling. Ga niet op 3 september naar De Uithof want deze is geopend t/m 1 september!

Verbeterpunten: Juiste informatie geven over het te veilen object.


3,3

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 3

Ticketveiling
16 november 2012 om 22:04 Meldt als ongepast

Ik vind de site opzich prima, echter heb ik wel problemen met ticketveiling want als de biedtijd voorbij is staat er vaak ''een moment geduld'' en als je dan op de laatste seconde de hoogste bieder bent is dat ineens na het stukje ''een moment geduld'' niet meer het geval, en dit vind ik niet eerlijk en het ligt niet aan mijn internet want heb het op meerdere plekken en computers geprobeerd, bij andere veilingsites heb ik hier nooit last van, maar denk dat ze nog veel moeten leren willen ze ook zo succesvol worden als vakantieveilingen waar het wel netjes verloopt, ook vind ik dat de veilingen wel erg vroeg op de avond al stoppen wat ook een nadeel is, is het voor kinderen gemaakt ofzo? na 10-en vind je vaak niks leuks meer

  Commentaar (4)


door Sulis - 27 juni 2013 om 10:53 Meldt als ongepast
Nog een toevoeging. Want verder valt me op, dat er op het laatste moment, als er "te weinig" geboden is, ineens een veel hoger bedrag geboden wordt. Dus was het eerst €7, en normaal gaan de tickets eruit voor minimaal €13, dan volgt in de laatste seconde een bod van €13. Vreemd, hè? Ik hou het voor gezien daar.


door Sulis - 27 juni 2013 om 10:51 Meldt als ongepast
Ook ik heb dezelfde ervaring. In de laatste 2 seconden biedt er altijd net "iemand" een euro meer. Ik ben al zeker 10x op steeds dezelfde veiling aan het bieden, maar het lukt nooit om het hoogste bod te doen. Wat me ook opvalt, is het grote aantal vreemde namen, die voorbij komen. Een enkele naam herken ik van een vorige zelfde veiling, maar het zijn verder allemaal "nieuwelingen", Dit klopt toch niet?


door Nico - 7 februari 2013 om 12:48 Meldt als ongepast
Ik heb sterk de indruk dat ze van een 'robot' gebruik maken. Heb idd vaak dat als ik op het allerlaaste moment (bij mijn teller 2 sec of minder te gaan) een bieding doe er toch altijd nog iemand is die net 1 euro hoger bied 2 seconden later. En bij biedingen waar ik niet aan mee doe komen haast nooit biedingen op de laaste seconde voor en gaan de tickets voor veel minder 'weg'. Dit is gebaseerd op een aantal dagen constant (elk uur) bieden op de zelfde Sauna tickets.


door conb - 19 januari 2013 om 11:21 Meldt als ongepast
idd ik heb dat ook diverse keren meegemaakt. ik krijg stellig het idee dat ik in de maling genomen wordt op deze manier. ook vind ik het raar dat de veiling niet onder toezicht staat van een notaris zoals bij vakantieveiling.


7,7

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 0 / Nee: 1

Toevoeging eerdere review
16 juli 2012 om 14:29 Meldt als ongepast

Naar aanleiding van mijn eerdere review ben ik benaderd door Ticketveiling ivm de ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het blijkt dat je binnen 5 dagen moet betalen, gerekend vanaf het tijdstip van het winnen van de veiling. Dat scheelde bij mij nog geen half uur.
Dat dit voor de klant niet duidelijk kan zijn, wordt door hun in een evaluatie meegenomen.
Ik heb een kortingsbon aangeboden gekregen voor het ongemak.
Dankzij deze onverwachte, positieve reactie stel ik mijn review bij.

  Commentaar (1)


door rachel - 21 november 2012 om 18:07 Meldt als ongepast
heb het zelfde meegemaakt en ja is 5x 24 uur staat nergens aangegeven en ze gaan het meenemen nu maar zie hier 10 juni was dit probleem al nou dat had in 5maanden echt wel opgelost kunnen worden moet nu 6.50 meer betalen want had ook nog een kortingvoucher maar als ik had gebelt hadden ze het terug kunnen draaien je kan tot half 6 bellen en het gebeurde rond 10 uur s'avonds maarja je heb teminste nog iets gekregen ik heb gewoon pech want het is logisch dat 5 dagen 5x24uur is bij hun dan


5,0

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 2 / Nee: 0

Klant onvriendelijk.
10 juni 2012 om 02:55 Meldt als ongepast

Ik bood voor het eerst op deze site tijdens de actie 'First day first fun'. Bij gewonnen veilingen hoef je op de eerste dag van de maand geen administratiekosten te betalen. Scheelt toch weer 4,=. Ik las vooraf snel de voorwaarden. Daarna won ik een veiling. Ik kreeg daarop een e-mail met het verzoek binnen 5 dagen te betalen. Door mijn blijdschap, die mail en mijn onbekendheid met Ticketveiling vergat ik glad één van de voorwaarden, die overigens niet nadrukkelijk vermeld stond, dat de veiling diezelfde dag nog betaald moest worden.
Daar kwam ik een paar dagen later achter, toen ik binnen de genoemde termijn van 5 dagen wilde betalen. De administratiekosten stonden er gewoon bij.
Op mijn e-mail werd de volgende dag gereageerd met een verwijzing naar de voorwaarden. Toen ik die voor de tweede keer zag, drong het tot me door.
Jammer dat dit niet beter duidelijk is gemaakt vooraf en zeker achteraf. Ik had meerdere veilingen gewonnen en kreeg hier een nare bijsmaak van.

Mijn tweede negatieve ervaring met Ticketveiling volgde een paar dagen later.
Ik wilde een andere gewonnen veiling betalen. Ik was een beetje laat, om 23.00 uur op de 5e dag na het winnen. Ik kon deze echter niet meer betalen. Ik bleek een e-mail te hebben gehad om 22.30 dat het bedrag nu geincasseerd zou worden van mijn rekening plus 2.50 incasso kosten. Nou ja... de dag was nog niet om!!

Ik heb nog geen gebruik gemaakt van mijn gewonnen veilingen, hopelijk maken die nog wat goed.

  Commentaar (2)


door rob - 24 oktober 2012 om 16:55 Meldt als ongepast
een stelletje bandieten zijn het bij ticketveilingen ik had een veiling gewonnen,en was daarna een paar dagen weg.was wel vergeten de veiling direct te betalen. komt er een mail binnen dat ze een INCASSOBURO op je afsturen.het zijn geldwolven allemaal


door TicketVeiling.nl - 3 juli 2012 om 15:17 Meldt als ongepast
Beste E. Wessels, Zojuist lezen we uw bericht. Vervelend dat de situatie zo is verlopen. We zullen contact met u opnemen voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, TicketVeiling.nl