Ticketveiling BV

Rhijngeesterstraatweg 18A
2342 AM , Oegstgeest
Tel: (071) 519 05 99

Volg dit bedrijf!

Ontvang als eerste updates, advertenties en aanbiedingen van dit bedrijf per e-mail. Uitschrijven kan op ieder moment!

Bedrijf volgen

Het beoordelingscijfer 4,2 is gebaseerd op 11 reviews geschreven op Allebedrijvenin.nl.

review schrijven | bekijken

Uw bedrijfsprofiel is 15% compleet. Hoe meer informatie u toevoegt, hoe meer bezoekers u krijgt!

Bedrijfsprofiel bijwerken

Eigenaar van deze onderneming?

claim dit bedrijf

Hieronder kun je de reviews en beoordelingen lezen die geschreven zijn over Ticketveiling BV. Heb je nog vragen over een review? Neem dan contact op met het bedrijf via de knop 'e-mail' of met de klantenservice van Allebedrijvenin. Dit kan via het nummer 0900 - 222 888 9 (€ 0,01 per minuut) of via e-mail: info@allebedrijvenin.nl.

Beoordelingen over Ticketveiling BV

4,2
over 11 review(s)

Eerste indruk

5,9

9 pos / 2 neg

Service

2,7

2 pos / 9 neg

Prijs / kwaliteit

3,8

4 pos / 7 neg
4,0

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Hugo Boss horloge gekocht maar nog niet betaalt
12 juni 2014 om 01:57 Meldt als ongepast

Zojuist heb ik een Hugo Boss horloge gekocht, maar ik vraag me af of er wel garantie bij zit en of het wel echt is.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb nog niet betaald net heb ik ze meteen een mailtje gestuurd hoe het zit en of er wel garantie bij zit. in het begin vertrouwde ik er wel op, ik las de reviews pas later en nu maak ik me wel zorgen of het wel echt is?!

Pluspunten: ....
Verbeterpunten: ....

  Commentaar (1)


door Yoeri B. - 14 juni 2014 om 22:59 Meldt als ongepast
Ik begrijp dat je toch hebt gekocht ikke wilde het eigenlijk eerst ook doen hoor dacht ook dat het echt was. Maar toen zij een vrind tegen mij dat net eigelijk niet kan he?! Zulke grote dure merken gaat hun sieraden toch niet via een veiling verkopen ten zij het Miss hele ouwe zijn. Ik zeg dus niet doen of vragen dat ze zeker kunnen zeggen dat hij echt is. Kunnen we deze bedrijven niet ergens aan klagen of zo?!! Kan tog niet!


4,0

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 0

Na twee kaarten te hebben gekocht voor Toppes ...
31 mei 2014 om 20:04 Meldt als ongepast

Na twee kaarten te hebben gekocht voor Toppes in concert stonden bij op 31 mei in dress code wit gekleed en in feeststemmng. Maar we knden weer naar huis. We zijn voor gek gehoudn met onze kaarten. Geen concert,geen feest en een dag kwijt die speciaal zou moeten worden. Wij hadden een reden om feest te vieren omdat ik nu een jaar kankervrij ben. Dus reden om het te vieren samen met mn partner. Dus vol verdriet en woede zitten wij nu thuis.

  Commentaar (1)


door Jolien uit Helmond - 4 juni 2014 om 21:59 Meldt als ongepast
Dat meen je tog zeker nie he? Hoe kan dat gebeuren hebben ze niet goed opgelet of heb jij nooit niet iets gekregen van deze veling? Ik denk ik ga even lezen op internet wat andere mensen zeggen over ticketveilingen. Nu ga ik die kaarten van de Jersey boys niet halen hoor. Tenzij jij kan vertellen wat er pcies is gebeurt?!!?


1,7

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 3 / Nee: 0

Ik vraag me af of alles wat op ...
08 mei 2014 om 23:55 Meldt als ongepast

Ik vraag me af of alles wat op ticketveilingen te koop is wel echt is. Ik bedoel daarmee te zeggen dat ik elke keer bijvoorbeeld horloges of andere sieraden zie van een groot merk zoals Hugo boss en Armani en zo. Heeft ticketveilingen dit wel echt afgesproken met deze merken? Ik vertrouw het dus niet. Niet net dar ik bij de juwelier hier om de hoek zou vertrouwen. Kan ik deze horloges en sieraden echt bestellen en hoe weet ik dat ze echt zijn en niet uit turkije komen of iets? Wie heeft dit al bij ticketveilingen geprobeert?!

Hoop dat iemand iets weet hierover.

  Commentaar (3)


door Yoeri B. - 14 juni 2014 om 23:04 Meldt als ongepast
Okee jan dat is dus duidelijk. Niet kopen dus. Wat doe jij nu met die horloge dan? Nu die nep is? Dan kan je toch eigenlijk nie he?!!? Er zijn nog mensen die met deze zwart handel geld verdienen en ze doen het gewoon via internet zonder dat iemand het tegenhoudt.


door A.M. - 12 juni 2014 om 1:45 Meldt als ongepast
Heb je die Armani horloge bij ticketveiling gekocht? net heb ik een bod gedaan op een Hugo Boss horloge, maar ik ben bang dat er geen garantie bij zit of dat het gewoon echt nep is.


door JAN - 7 juni 2014 om 15:42 Meldt als ongepast
Deze week een Armani horloge gekocht. Bij levering kwam vast te staan dat het een nepper was. Geen garantiebewijs, verkeerd instructieboekje en een certificaat van echtheid met een onjuist nummer. Slechte plastic verpakking en een sticker op de verpakking van made in China.


1,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Zeer slechte service
04 januari 2014 om 08:57 Meldt als ongepast

Zojuist een veiling gewonnen, echter een foutmelding bij betaling. Telefonisch geven ze geen gehoor, krijg een verouderd bericht via een antwoordapparaat dat ze met oud en nieuw gesloten zijn, maar vanaf 2 januari weer bereikbaar zijn. Nu kunnen wij vandaag geen gebruik maken van de gewonnen tickets. Nooit problemen gehad overige veilingsites. Dit was 1 keer nooit weer!!!

Verbeterpunten: Service, foutmeldingen websites


4,3

Review behulpzaam?
JA NEE

niet positief
22 november 2013 om 19:47 Meldt als ongepast

Toen ik een laatste bieding deed verscheen ineens 'ogenblik geduld' in beeld. Ook ik weet niet of ik nu de veiling wel/niet heb gewonnen. Ook biedingen in de laatste seconden worden nog wel eens op vreemde wijze overboden. Dit heb ik niet bij andere veilingsites.

Verbeterpunten: minder 'toevallige' storingen


6,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Goede ervaring totdat ineens onderhoud wordt gedaan en precies toen ik mijn bod deed
28 oktober 2013 om 07:54 Meldt als ongepast

Nadat mijn bod was geaccepteerd verscheen de melding een moment geduld. Maar dat bleef maar duren en duren en wat bleek er was ineens, onaangekondigd, sprake van onderhoudswerkzaamheden. Dus nu weet ik niet waar mijn bod is gebleven, want heb ik nu wel of niet de ticket gewonnen?????????? En hoe kom ik daar nu achter?
En inderdaad ben ik eens met de anderen dat er altijd biedingen zijn in de laatste seconden die hoger zijn zodat de koop aan je neus voorbij gaat, er zal altijd een minimum bedrag voor een veiling zijn, logisch dat wel, spannend ook om te ontdekken waar die grens ligt. Het blijft natuurlijk een sport.

Verbeterpunten: Geef het aan als er onderhoud wordt gedaan, waarom niet net zoals de banken 's nachts


4,3

Review behulpzaam?
JA NEE

Terugdraaien onmogelijk
23 augustus 2013 om 13:15 Meldt als ongepast

Kwalitatief slechte bedrijven staan ook op de veiling. Deze laten ze met een gerust hart staan. Herroepen hebben ze onmogelijk gemaakt. Tip van ticketveiling: als het je niet bevalt dan verkoop je het gewoon door of geeft het cadeau. Hoe slecht wil je het hebben. Tip van mij: wil je bieden kijk eerst waarop je biedt. Ik heb dit helaas niet gedaan, stom. De service krijgt daarom geen ster. Ticketveiling ga vooral niet zo door.

Pluspunten: Ik zou het niet aanbevelen. Jammer voor de goede bedrijven.
Verbeterpunten: Luister eens naar je klanten.


4,3

Review behulpzaam?
JA NEE

Informatie over het geveilde klopt niet
06 juni 2013 om 10:45 Meldt als ongepast

2 uur De Uithof in Den Haag zou volgens Ticketveiling voor 2 personen 19,90 kosten op het moment van de veiling (5 juni). In werkelijkheid heb je voor dat geld de HELE dag toegang. De voucher is geldig t/m 3 maanden na het winnen van de veiling. Ga niet op 3 september naar De Uithof want deze is geopend t/m 1 september!

Verbeterpunten: Juiste informatie geven over het te veilen object.


3,3

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 3

Ticketveiling
16 november 2012 om 22:04 Meldt als ongepast

Ik vind de site opzich prima, echter heb ik wel problemen met ticketveiling want als de biedtijd voorbij is staat er vaak ''een moment geduld'' en als je dan op de laatste seconde de hoogste bieder bent is dat ineens na het stukje ''een moment geduld'' niet meer het geval, en dit vind ik niet eerlijk en het ligt niet aan mijn internet want heb het op meerdere plekken en computers geprobeerd, bij andere veilingsites heb ik hier nooit last van, maar denk dat ze nog veel moeten leren willen ze ook zo succesvol worden als vakantieveilingen waar het wel netjes verloopt, ook vind ik dat de veilingen wel erg vroeg op de avond al stoppen wat ook een nadeel is, is het voor kinderen gemaakt ofzo? na 10-en vind je vaak niks leuks meer

  Commentaar (4)


door Sulis - 27 juni 2013 om 10:53 Meldt als ongepast
Nog een toevoeging. Want verder valt me op, dat er op het laatste moment, als er "te weinig" geboden is, ineens een veel hoger bedrag geboden wordt. Dus was het eerst €7, en normaal gaan de tickets eruit voor minimaal €13, dan volgt in de laatste seconde een bod van €13. Vreemd, hè? Ik hou het voor gezien daar.


door Sulis - 27 juni 2013 om 10:51 Meldt als ongepast
Ook ik heb dezelfde ervaring. In de laatste 2 seconden biedt er altijd net "iemand" een euro meer. Ik ben al zeker 10x op steeds dezelfde veiling aan het bieden, maar het lukt nooit om het hoogste bod te doen. Wat me ook opvalt, is het grote aantal vreemde namen, die voorbij komen. Een enkele naam herken ik van een vorige zelfde veiling, maar het zijn verder allemaal "nieuwelingen", Dit klopt toch niet?


door Nico - 7 februari 2013 om 12:48 Meldt als ongepast
Ik heb sterk de indruk dat ze van een 'robot' gebruik maken. Heb idd vaak dat als ik op het allerlaaste moment (bij mijn teller 2 sec of minder te gaan) een bieding doe er toch altijd nog iemand is die net 1 euro hoger bied 2 seconden later. En bij biedingen waar ik niet aan mee doe komen haast nooit biedingen op de laaste seconde voor en gaan de tickets voor veel minder 'weg'. Dit is gebaseerd op een aantal dagen constant (elk uur) bieden op de zelfde Sauna tickets.


door conb - 19 januari 2013 om 11:21 Meldt als ongepast
idd ik heb dat ook diverse keren meegemaakt. ik krijg stellig het idee dat ik in de maling genomen wordt op deze manier. ook vind ik het raar dat de veiling niet onder toezicht staat van een notaris zoals bij vakantieveiling.


7,7

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 0 / Nee: 1

Toevoeging eerdere review
16 juli 2012 om 14:29 Meldt als ongepast

Naar aanleiding van mijn eerdere review ben ik benaderd door Ticketveiling ivm de ongelukkige samenloop van omstandigheden. Het blijkt dat je binnen 5 dagen moet betalen, gerekend vanaf het tijdstip van het winnen van de veiling. Dat scheelde bij mij nog geen half uur.
Dat dit voor de klant niet duidelijk kan zijn, wordt door hun in een evaluatie meegenomen.
Ik heb een kortingsbon aangeboden gekregen voor het ongemak.
Dankzij deze onverwachte, positieve reactie stel ik mijn review bij.

  Commentaar (1)


door rachel - 21 november 2012 om 18:07 Meldt als ongepast
heb het zelfde meegemaakt en ja is 5x 24 uur staat nergens aangegeven en ze gaan het meenemen nu maar zie hier 10 juni was dit probleem al nou dat had in 5maanden echt wel opgelost kunnen worden moet nu 6.50 meer betalen want had ook nog een kortingvoucher maar als ik had gebelt hadden ze het terug kunnen draaien je kan tot half 6 bellen en het gebeurde rond 10 uur s'avonds maarja je heb teminste nog iets gekregen ik heb gewoon pech want het is logisch dat 5 dagen 5x24uur is bij hun dan